Wednesday, June 22, 2011

fenomena Angry Birds??..huhu


salam, tertiba lak ari ni nak tulis tentang Angry Birds..kenapa? munkin sebab aku tengah main sekarang ni kot, hahaha..
terus terang cakap aku memang tak tahu pun Angry Birds, tup² jadi bahan bualan setiap tempat..aku mula terfikir, eh best sangat ke?? tempat makan nama Angry Birds?? port best untuk lepak nama Angry Birds?? tapi semua tu salah rupanya game nama Angry Birds, cehhh...
kalu korang nak tau lebih lanjut leh tengok SINI, tak lalu nak cerita panjang sangat...

aku mula terjebak main game ni sebab ultra2125 la yang promot, dia minta aku tolong sedut peh tu kasi kat dia..masa tu aku belum install dalam pc sebab aku bukan kaki game sangat sekadar main ja, last² dengar habis satu opis dia promot Angry Birds..pergg

apa lagi cuba la install sebab keterujaan nak tengok apa yang asyik sangatkan..kesudahannya aku pun dah sangkut, asal buka pc ja Angry Birds..Angry Birds ja buka pc, huhuhu
korang patut cuba main bagi yang belum sebab memang nganyin la, tapi jangan time banyak keja kat opis pun nak layan gak tu cari bala..

pada yang belum sedut, leh sedut dari sini..selamat berAngry Birds ^^)
MegaUpload | FileSonic | EnterUpload

No comments:

Post a Comment