Wednesday, July 20, 2011

Ku Ingin Bahagia / Akai Unmei

salam, waa dah lama tak kemas kini blog..huhu -_-"
kali ni aku nak kongsi lagu lama yang membuatkan aku terpesona lagi terkesima..

asalnya aku memang tak tahu pun lagu ni sebab jarang dengar radio, tapi bila mula layan balik peh tu terlayan lak SINAR FM apa lagi sangkut terus.. ^^)

ok balik pada topik, macam tajuk kat atas tu lagu ni era 70-80 an..sezaman dengan Hail Amir, Uji Rashid dan lain²..lagu ni memang sedap didengar, tambah yang nyanyi pun ada aura tersendiri..

masa mula dengar lagu ni terus aku jatuh hati, kebetulan member aku cakap lagu ni asal dari Jepun, fuyoo...lagi la buat aku nak tahu lebih lanjut, cari punya cari akhirnya bertemu jua..hehe, mari sama² dengar dan bandingkan, bagi aku dua² best...

(Versi Melayu) Rina Rahman - Ku Ingin Bahagia


(Versi Jepun) Momoe Yamaguchi - Akai Unmei

2 comments:

  1. lagu jipon ke bang.....

    ReplyDelete
  2. haha...kena dengar yang asli gak baru puas..

    ReplyDelete