Friday, August 26, 2011

balik kampung BERAYA



salam..raya dah semakin hampir dan masa untuk balik kampung jumpa sanak saudara dan kawan²..tengok semua budak umah bersemangat kemas barang nak balik baru la terasa nak raya...huhu

sebelum ni aku tak terasa pun nak beraya, mungkinkah umur semakin meningkat atau aku yang tak rasa kehangatan Ramadhan..???
bagi aku Ramadhan kali ni terasa kekurangan..bukan sebab tak beli baju raya atau tak boleh balik kampung tapi sebab aku tak rasa nikmat Ramadhan tu..waaaaa

rasa kosong ja ntah la kenapa, cuba gak cari tapi masih sama ja..kali pertama aku rasa macam ni,huhu...
dengan baki Ramadhan yang ada ni, insyallah aku cuba manfaatkan sebelum tibanya syawal, rugi la kalau aku tak dapat rebut.. -_-

insyallah esok dalam tengahari aku gerak balik ke kampung..kalau ikut jadual dari Plus memang betui la masa aku gerak tu..hehe (jangan sesak dah la..)
kepada semua yang balik beraya berhati-hati dan ingat la insan tersayang kat kampung tu..
moga raya kali ni akan lebih meriah dan bermakna, insyallah..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN
SALAM KEMERDEKAAN KE-54

No comments:

Post a Comment